A halászhajó motortere.
Nincs sok hely
Kupi a fedélzetén
Paulius és a kupi ( ő is litván egyébként,de nem "vikar",hanem a cég nagyonkevés külföldi alkalmazottjának egyike--just like Me.)
A feldolgozó egy részlete--most!
A négyes dokkot készítik elő a hajó fogadására(erről már olvashattatok). A hátrébb látható hajó fog beállni.
És be is állt--nem halogatták. Itt látszik,milyen zsúfolt a móló,ha "pörög" a yard.
Ezt csak azért,mert az EXCELLO nevü hajó volt előtte a dokkban és itt látszik,hogy már nyoma sincs az akkori jégkároknak.
Mögöttem a halászhajó,vállamon egy nagynyomású csőmosó.
Megkezdték a dokk ürítését
Mosó szettek a hajó mellett. Azért itt látszik,hogy az északi vizeken igen kemény a hajók "élete". Az egész gép ilyen.
A következő képek ma készültek.
Feltelepítettük a szivattyú csövet.
Ez a dokk szerviz alagútja.
Szünetben a főnökkel. Egon egy igen jó srác--nem azért mert a barátom,meg összejárunk néha,meg ilyenek,de tényleg.
Ez az a része a hajónak,amit az elöbb láthattatok kívülröl. Az a nagy vasdarab az a tengely,ami a hajócsavart hajtja-úgy 30 tonna acél.
Mint látjátok,van is mit hajtani--az állványok és az egy köbméteres műanyag tartályok jó viszonyítást adnak a méretekhez.
Méretéhez képest renkívül erős hajó--az olajkitermeléseken dolgozó gépeknek kell is. Egyébként a hajtásról gondoskodó motorok sem semmik!
Érdekes alakja van--stabil a vízen mint állat
Szemből se semmi. Az a nagykupac lánc a horgonylánc-nem tudom miért így engedték le,mert ki szokták teríteni,de ahogy elnézem,lehet,hogy cserélik.
Legközelebb írok is a munkáról,de ma nagyon lusta voltam--bocs!
Utolsó kommentek