HTML

Egy dokkmunkás unalmas élete

Egy észak dániai hajójavító kikötő (ship yard) mindennapjairól,az itt folyó munkáról,belső életéről írok,naplószerűen,saját szemszögemből.

Utolsó kommentek

  • HK417: @lekvárosnokedli: Lehet, hogy igazad van uram--nem vitatom, hiszen nekem a gépen dolgozó tengerész... (2016.06.28. 00:05) Dokkok,gépek
  • lekvárosnokedli: Üdv. A "nagyhajó" biztosan elkápráztatja az embereket. Az orrán található csíkok is, amik ugye a j... (2016.06.26. 09:13) Dokkok,gépek
  • arsenal71: Kösz a blogot jó ötlet. De kollégák nem leszünk. :) (2015.11.28. 21:09) Ismertető? előzetes?
  • deepwing: Abszolute csak érdeklődtem, érdekes lehet ezt hajógépészkedést csinálni. Nekem nem ez a szakmám, I... (2015.03.06. 16:19) Ismertető? előzetes?
  • HK417: @deepwing: Semmi különös uram, mert mindenre megtanítanak--DE!!! Ahhoz, hogy egyáltalán szóba állj... (2015.03.05. 19:18) Ismertető? előzetes?
  • Utolsó 20

Linkblog

Megint csak képek-összevissza

2011.05.28. 21:04 HK417

Most tényleg összevissza válogattam a képek között,van ami már két éves,van ami ma készült. Megint a lustaság!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Lehet,hogy sokan felismeritek--ez Mr Abramovich hajója (ha rosszul írtam a nevét,akkor bocsi!)

Kicsi a bors,...

Az egyik művezetőnk-Erling. A "nagy öreg" a cégnél

Egy tank belseje.

Vadonat új halászhajó egy fedett "úszó" dokkban homokfúvás után,festés előtt

A fedett dokk kívülről-érdekes egy szerzet. Ez egyébként Hirtshalsban készült

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Volt egy kis kosz a ballaszt tankban

 

 

 

 

 

 

 

Nem semmi kupi a BOHUS nevű norvég komp motorterében

Kemény tél,gyors hajó. A frissen beállt katamarán.

Ugyan az a katamarán,már végeztünk rajta,mikor az agyatlanok nekitolattak a dokk kapujának kiálláskor-plusz 2 nap,mire ezt befoltozták.(sajnos nem látszik,de a hasadás legalább 2 méter hosszú)

Hajó mindenütt-a felső képen a négyes dokkban egyszerre kettő kisebb gép is áll.

Bezzeg ez teljesen kitölti,még ki is lóg előre vagy öt métert. A SUPERSPEED 1 a négyesben.

Ez már friss. A négyesben álló "anchor ship" hajócsavarja és a tengely egy darabja.(éppen a mi központunkba viszik be)

Ez pedig a hely,ahonnan kihúzták. Mi meg éppen takarítjuk(nem valami jók a képek,mert elég sötét van és hiába próbált kintről Paulius segíteni a lámpával,kevés volt.)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez egy új hajó teste. Még teljesen üres és éppen Norvégiába tartanak vele,de a rossz idő miatt várni kell. A test Gdanskban készült.

(van benne egy kis víz a stabilitás miatt,de egyébként üres)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hadihajó a dokkban.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez pedig egy jégtörő.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ők itt a litván "vikar" csapat egy része(balról-jobbra): Deimantas,Kestutys(Kysa) és Evaldas. A szünet az szünet.

Ez pedig itt egy V16 turbódiesel,karbantartás közben. Ez egy olaj vállalat  hajója,tehát új,csúcstechnológiás bivalyerős és nagyon tiszta,rendbentartott gép. ( az "új",azt jelenti,hogy fiatalabb mint tíz éves)

Legközelebb tényleg írok inkább a lustaság miatt az gondoltam,jobban járok a képes bejegyzéssel,de az igazság az,hogy sokkal több a meló vele,mintha írnék és csak pár képet tennék be.

4 komment

Címkék: képek hajók

A bejegyzés trackback címe:

https://dokkmunkas.blog.hu/api/trackback/id/tr972939647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Őrültteknos 2011.06.01. 19:38:36

Üdv!

Király ez a blog. Szeretem a hajókat és igyekszem róluk sokat tudni, de álmomban nem gondoltam volna, hogy még ilyeneket is kell csinálni a karbantartásukhoz.

Kemény meló lehet.

Jó munkát!

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.06.01. 19:48:32

@Őrültteknos: Köszi,Uram! Ez nagyon nagy esemény a blog "életében",hiszen te vagy az ELSŐ kommentelő és ezt megünneplendő,holnap megírom az új bejegyzést.
Ha olvasgatod majd máskor is,látni fogod,még mi minden kell ahhoz,hogy ezek a gépek biztonságosan és a legénység által élhetően "vízen legyenek tartva".

Trebb 2011.06.02. 11:58:24

Másodikként én is jelezném, hogy tetszik a Blog. :) Minden tiszteletem a kemény munkádért.

Várjuk a folytatást.

Egy apróság: bivaLY.

HK417 · http://dokkmunkas.blog.hu/ 2011.06.02. 14:10:20

@Trebb: Neked is köszi!
Azért nem olyan kemény az-vannak húzós napok,hetek,de ez mindenhol előfordul.Inkább egy kicsit mindig veszélyes,mondjuk olyan szinten,mint egy favágó munkája (az a másik amiről blogot tudnák írni)

A "bivaly"-t vettem,javítom.(találsz még egy csomót szerintem)
süti beállítások módosítása