Most tényleg összevissza válogattam a képek között,van ami már két éves,van ami ma készült. Megint a lustaság!
Lehet,hogy sokan felismeritek--ez Mr Abramovich hajója (ha rosszul írtam a nevét,akkor bocsi!)
Kicsi a bors,...
Az egyik művezetőnk-Erling. A "nagy öreg" a cégnél
Egy tank belseje.
Vadonat új halászhajó egy fedett "úszó" dokkban homokfúvás után,festés előtt
A fedett dokk kívülről-érdekes egy szerzet. Ez egyébként Hirtshalsban készült
Volt egy kis kosz a ballaszt tankban
Nem semmi kupi a BOHUS nevű norvég komp motorterében
Kemény tél,gyors hajó. A frissen beállt katamarán.
Ugyan az a katamarán,már végeztünk rajta,mikor az agyatlanok nekitolattak a dokk kapujának kiálláskor-plusz 2 nap,mire ezt befoltozták.(sajnos nem látszik,de a hasadás legalább 2 méter hosszú)
Hajó mindenütt-a felső képen a négyes dokkban egyszerre kettő kisebb gép is áll.
Bezzeg ez teljesen kitölti,még ki is lóg előre vagy öt métert. A SUPERSPEED 1 a négyesben.
Ez már friss. A négyesben álló "anchor ship" hajócsavarja és a tengely egy darabja.(éppen a mi központunkba viszik be)
Ez pedig a hely,ahonnan kihúzták. Mi meg éppen takarítjuk(nem valami jók a képek,mert elég sötét van és hiába próbált kintről Paulius segíteni a lámpával,kevés volt.)
Ez egy új hajó teste. Még teljesen üres és éppen Norvégiába tartanak vele,de a rossz idő miatt várni kell. A test Gdanskban készült.
(van benne egy kis víz a stabilitás miatt,de egyébként üres)
Hadihajó a dokkban.
Ez pedig egy jégtörő.
Ők itt a litván "vikar" csapat egy része(balról-jobbra): Deimantas,Kestutys(Kysa) és Evaldas. A szünet az szünet.
Ez pedig itt egy V16 turbódiesel,karbantartás közben. Ez egy olaj vállalat hajója,tehát új,csúcstechnológiás bivalyerős és nagyon tiszta,rendbentartott gép. ( az "új",azt jelenti,hogy fiatalabb mint tíz éves)
Legközelebb tényleg írok inkább a lustaság miatt az gondoltam,jobban járok a képes bejegyzéssel,de az igazság az,hogy sokkal több a meló vele,mintha írnék és csak pár képet tennék be.
Utolsó kommentek