Megint van egy csomó új képem. Most nem írom,hogy a lustaság miatt csinálok képes bejegyzést,mert -mint már mondtam-több a meló vele,mintha csak írnák valamiről. De most ilyen kedvem van.
Hajó az "egyesben". Beálltam a traktorral és csatlakoztam a már kiépített csőhöz-még nem tudom mit kell szivattyúzni.
Fentről látszik,hogy ebbe a dokkba nem olyan egyszerű beállni. Mellette a "kettes"-nincs sok hely a kettő között.
A "kettesben" a kanadai halászhajó,amiről már írtam.
Van még hely-nagyobb gépek is be szoktak állni.
Most pedig egy csomó kép,amit akkor készítettem,mikor a "négyesből" kiállt a hajó. Ilyenkor mindig van időnk,hiszen várni kell,amíg kikötik az új helyén.
Töltik a dokkot.
Valamiért ilyen ferdén áll a hajó-nem sokáig,mert percek alatt kiegyenlítik a súlyelosztását. A fedélzeten látható sárga "kosár" a daruhoz csatlakozik és ilyenkor már ez az egyetlen módja a hajó elhagyásának,illetve a feljutásnak-nem rossz buli.
Az ott a fekete nyíllal a mi központunk.
Paulius úgy tesz,mintha dolgozna-a kép miatt.
Közben megtelt a dokk,kiegyensúlyozták a hajót,mindenki vár.
Már járnak a motorok,próbálják a propellereket,de még ki van kötve a gép és nincs nyitva a dokk sem.(meg persze engem is érdekel a dolog)
Végre nyitva a dokk. Valami gond lehet,mert közben leálltak a motorok és a kapitány vontatót kért(vagy csak fél kiállni-volt már ilyen)
Közben a csapat már felkészül. Ez a hajó a mi munkánk és ahogy kiköt a mólón már rajta is leszünk,hogy befejezzük és mehet! Közben megkezdték a kiállást!
Kiért,mi jövünk! Azért a kis vontató nem semmi munkát végez.
Telepítjük a mosókat. Mivel nem sok időnk van már,egyszerre három mosó és két szivattyú fog dolgozni két műszakban azért,hogy biztosan elkészüljünk és el tudjon hajózni a következő nap délutánján.
Dennis megpróbálja feldobni nekem a nagynyomású csövet,de mint a második képen látszik,nem sikerült és a vízbe esett. Pedig annyira próbálta,hogy még a sisakja is leesett valahova. Dehát ehhez erő is kell,nem csak akarat,Ő pedig elég kicsi,ami nagy előny a szűk tankokban,de itt kevés.(van 3 vékony,kistermetű kolléga,talán direkt azért,mert vannak helyek ahova csak ők férnek be).
Mólóra vontatják közben a kanadai hajót is a kettes dokkból. Nyilván elkészültek minden vízvonal alatti munkával.
A következő bejegyzésben kevés kép lesz,inkább írok. Szó lesz benne egy százéves norvégiai turista hajóról,amit a vízen ért a balszerencse.
Utolsó kommentek